Прескочи към главното съдържание на страницата

Новини


SANOFI с най-много SUPERBRANDS награди в България

Текст A

Фармацевтичната компания SANOFI получи най-много награди в тазгодишното издание на SUPERBRANDS, като отличени бяха три нейни марки. Признанията са за No Spa®, Magne B6® и Dulcolax® и това са марките, на които българите се доверяват от дълги години за своето здраве и са се доказали многократно пред потребители, фармацевти и лекари. Наградите за 2017/2018 г. бяха връчени на специална церемония в София Ивент Център от българските представители на най-значимата международна бранд награда SUPERBRANDS.

„За Sanofi е голяма чест цели три бранда да бъдат признати за супермарки за България. За нас най-голямата награда е доверието на хората, които всеки ден гласуват с избора си в аптеките за по-добър и по-качествен живот. Нашата мисия е да допринесем за един по-пълноценен и здравословен живот за всички българи“, сподели Михаела Пиерова, генерален мениджър “Продукти без лекарско предписание” на Sanofi за Централна и Югоизточна Европа при получаването на наградата.

Това е поредното признание за фармацевтичния лидер Sanofi. По-рано през годината Magne B6 ЛЕКА НОЩ® бе избрана от потребителите за топ иновация и „Продукт на годината“ за България, а през юни No Spa Comfort® взе голямата награда „Продукт без лекарско предписание на годината“ на Българския фармацевтичен съюз.

Superbrands раздават своите отличия в над 80 държави на най-силните марки в своите категории за двугодишен период. Методиката на подбор и оценка е универсална за всички страни, в които се реализира програмата Superbrands. Селекцията се осъществява в три последователни етапа. Започва се с номинация на най-забележимите марки на националния пазар въз основа на достоверни източници, статистически данни и пазарни анализи. Във втория етап членовете на независимо експертно жури - борда на Superbrands Bulgaria гласуват конфиденциално, а третият включва национално гласуване на потребителите в интернет. Членовете на борда не получават материално възнаграждение и не оценяват марка, с която са свързани, както и тези на конкуренти си. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е Институтът за пазарни проучвания GfK Bulgaria.


Коментари 0
За да коментирате трябва да сте влезли в профила си. Вход от тук.


Все още няма коментари.