- Преосмислете срещата с труден пациент
Преди да можете да помогне на трудните пациенти, се налага да промените отношението си към конкретния човек.
прочети виж като PDF - 22 съвета за подобряване на вашата практика
Днешната система на здравеопазване държи вашата практика във финансово менгеме. И с всяко завъртане на дръжката, нарастващият натиск прави ефективността много по-ценна, а неефективността – още толкова по-болезнена. Лошите управленски практики, които биха останали незабелязани и ненаказани преди време, сега могат да се окажат пагубни. Още повече, те могат да причинят недоволство на персонала, платеца, пациента и лекаря. Те могат да ви принудят да заемете отбранителна позиция и да ви лишат от автономността ви.
прочети виж като PDF - Как да се справим със здравно-необразованите пациенти?
Като лекар е ваша отговорност да подобрите здравната грамотност чрез промяна на начина, по който общувате с всички пациенти, независимо от това колко добре си мислите, че ви разбират.
прочети виж като PDF - Трансформация на практиката. Как да ръководим бизнеса си?
През 2002 г. Д-р Джон Бендър купува практиката си от колега, който се пенсионира. Получава офис с един служител и около 1000 пациенти. Под неговото ръководство броят на пациентите нараства и той наема още лекари.
прочети виж като PDF